Wednesday, February 11, 2015

Saya Berhijrah Ke Wordpress

Assalamu'alaikum wrth. wkth.

Untuk makluman tuan/puan yang melayari blog saya, saya telah berhijrah ke wordpress. Untuk ke sana, sila layari; http://fght.utm.my/wanibrisam/#. InsyaAllah, jika ada kesempatan saya juga akan meneruskan penulisan saya di blog ini.

Terima kasih.

2 comments:

  1. Perhatian !!! Perhatian !!!!
    Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini.
    Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Sila memohon sekarang melalui e-mel kami dan anda akan gembira anda lakukan kerana kami akan membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu.
     
    Emel kami di: (Caroljonesloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. Halo,

    Adakah anda sedang mencari pinjaman? Pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang dan lain-lain jenis pinjaman. Adakah anda telah dinafikan pinjaman oleh bank atau institusi kewangan atas sebarang sebab? Cari tidak lebih lagi kerana kami berada di sini untuk membantu anda dari segi kewangan. Kami menawarkan pinjaman yang dijamin kepada perniagaan dan individu dalam kadar faedah yang rendah dan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. Sekiranya berminat, e-mel kepada kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera.
    Tiada cek kredit diperlukan, 100% dijamin.

    E-mel kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete