Sunday, July 3, 2011

Jumpa Sahabat Lama Lagi...

Sahabat-sahabat lama, kadang-kadang kita ketemui semula setelah puluhan tahun berpisah... Puluhan tahun bukan waktu yang singkat! Banyak yang berubah secara fizikal. Rambut terutamanya sudah banyak yang putih, kedut dan kerutpun semakin jelas kelihatan, dan badanpun nampak tidak sesasa dulu lagi. Isi badanpun sudah berbonjol-bonjol di sana sini.


Bersama Abdullah Shabri, kawan lama semasa menuntut di University of Southwestern Louisiana, USA (1984-1986).


Bersama Mohd Hatta Hussin (kawan semasa belajar di Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Inggeris, Kg. Laut, Tumpat (1971-1976)), Prof Dr Mohammad Ismail (kawan UTM & senior-senior semasa belajar di Sek. Men. Teknik Terengganu (SMTT)), Maliki Abdul Ghani (kawan sekampong..., Kg. Palekbang).


Bersama Maliki Abdul Ghani, Prof Madya Dr Zakaria Mohd. Yusof, dan senior-senior SMTT (termasuk Prof Dr Mohammad Ismail)


Bersama Hj Nazmi Abdullah (class-mate di SMTT (1980-1981)), Hj Mohd Hatta Hussin (school-mate di SRJK (Inggeris) Kg. Laut, Prof Madya Dr Mohd Ruslan Abdullah (school-mate di SMTT), Wan Azhar Wan Omar (school-mate di SRJK (Inggeris) Kg. Laut dan Johari Hassan (colleague at UTM)


Bersama Hamzah Ahmad (kawan satu universiti di University of Southwestern Louisiana, USA (1984-1986)).

No comments:

Post a Comment