Tuesday, March 22, 2011

Sana Sini Sekitar Hari Keluarga PALAPES UTM




Beberapa keping gambar yang sempat diambil sempena Hari Keluarga PALAPES UTM... Hari Keluarga PALAPES UTM ini telah diadakan pada 19 Mac 2011, di perkarangan Markas PALAPES.

Program ini adalah inisiatif pegawai kadet sendiri tanpa melibatkan pegawai staf.

Saya sendiri apabila ke Markas PALAPES pada Sabtu lepas untuk aktiviti 'Physical Trainning' atau dalam bahasa askar kita panggil PT pagi pada pukul 7 pagi, kelihatan kadet-kadet memakai baju yang berwarna warni.

Walaupun saya baru tahu mengenai program ini pada pagi itu, saya mengucapkan syabas dan tahniah kepada mereka kerana berjaya menganjurkan program seumpama ini. Sudah agak lama kita tidak menjalankan Hari Keluarga PALAPES.

Banyak acara sukaneka yang dijalankan. Sebagai menghormati kadet-kadet yang telah mengatur acara permainan ini, saya juga telah mengambil bahagian dalam 2 acara sukaneka.

Saya pasti program ini telah mencapai matlamat mereka iaitu mengeratkan hubungan di antara sesama pegawai kadet bagi ketiga-tiga peringkat; junior, intermediate, dan senior. Dan saya berpendapat sekiranya ia melibatkan pegawai staf dari mula-mula perancangan dibuat, sudah pasti ia akan lebih meriah dan gemilang.

No comments:

Post a Comment